hiç...


HOŞGELDİN


Hayatım boyunca iyi bir kul,
iyi bir ümmet, 
iyi bir evlat,
iyi bir kardeş,
iyi bir eş,
iyi bir baba,
iyi bir bloger, 
yani iyi bir olamadım ama
iyi bir arkadaş dost olmuşum bir kaç kişiye teşekkür etmeliyim galiba... :)

Benden şiir isteyen geveze arkadaşım hoş geldin tekrar :)

 
Kırık zamanların farklı bölünmüşlüklerini izledim
Kimi an tebessüm eden bi yüzü bir dudak kıvrımıydı mutluluk
Kimi an kirpik ucunda bir damla...
Hani derdikya "ohhh ben geçtim" :)
ve ardına diğerimizin göz yaşı,
Ne çok severdim seni kızdırmayı. :)
Biliyor musun
Çok isterdim kırık zamanlarıda bir karade senle gülümserken olmayı.

Giderken ardına bıraktığın gölge çiçeklerinde hüzünlenenleri düşün olmaz mı? Yani bir daha gitme...

HOŞGELDİN :)
2 Responses
  1. KARDELEN Says:

    teşekkürler atom karınca :P hoşbuldum da sen önceden neler yazmışsın öle ve ben neden sende ekli değilim :P
    cidden çok güzel bir hoşgeldin olmuş ama senle konuşmamız gerek uzun uzun
    ama önce :D recep ivedike gidelimmi bilet aldım itirazın yok :D buraya yazıyorum ki itiraz edeme emi :D :D :D


  2. seyyah Says:

    konuşcak bişi yok :)
    evet gidelimde mubarek bu ne enerji :D
    tamam telde görüşelim da :P