hiç...


Kararsız İnsanlar Sorunlu Haller

Hayatımıza giren sorunlu insanlar bile, kararsız insanlardan daha az zarar veriyor emin oldum buna. Bir kaç gündür bir deli :P arkadaşımında yardımıyla çözümlerin aslında avucumda olduğunu görmek güzel. Kör bir kuyuya taş atmaktan daha güzel  şeylerin olduğunu göstermesi, önemsenmem çok hoş. Çok teşekkeür az kalır dua ile yanındayım bende :)

Bazı anlar vardır anıları kutusuna saklamayı yerli yersiz çıkarmamayı öğretiyor. Ve bilenmek umarsılıklarla. Ve bir anda bir arkadaşın tokadıyla uyanıveriyorsan. Evet resmen tokat :) okkalıydı hemde. Hala eli ağır mubareğin :D :P Ama haklıydı... benim kendime ettiğimi yedi düvel toplansa yapamazdı. Şimdi iyiyim aman bir daha vurmada sen :D :D :D ve çok acımasızsın ha, ben duygusallaşmışım gözümde yaş, bir patlattı ama varya dınk kala kaldım :D eeeeee ben dayak yedim bu kız tehlikeli arkadaşlar sakının bundan. Sana demedim mi yazacağım diye al işte :D :D :D :P Dedim sana ben madurum ne utanacağım :D :D

Kim mi bu of offff offff lazuği bozoçkimi zuğa :D :D :P
6 Responses
  1. KARDELEN Says:

    kızdım hemde çokkkk :( teessüfederim ben bu kadar toplu bir bayan mıyım :D :P geri kalan her şey doğru evet dövdüm döverimde karizması çizilmiş arkadaşımın kendini bilmez densizlerin elinde :P bana bak gene sulu göz ol yumruğu yapıştırırım gözüne :D :P
    bence etrafına bir bak görmeyi unutmuşsun :P gör artık allahın körüüü :D :D he da


  2. seyyah Says:

    :D :D :D evet olsa olsa senden çalı çırpı olurdu tüh :D evet döv vallaha haketmişim :P (bana bak tersime gelme ama :P)
    eeeee şeyyyy görmekmi hııı ben geçici şeyim hafızamı kaybettim tavuk karası oldum :D :D bu yaştan sonra koşamam isteyen gelir :P


  3. KARDELEN Says:

    hıh haspam :D ukela dümbeleği :P kundilere basasın inşallah :d :D;P allahın delisi ona cık buna cık ne istiyon gene aşık olup azına edilmesinimi :P yokkkk illa kaşınacak ya kafasını yerden yere vuracakya. giden gitmiş seçmiş yolunu sende bıraktın kıvanç saçmalama ltfn bir yerden başlasan öbüğrüne ne dersin :P :? aaaaaaa buda olmadı başka pe.. aman arkadaş bul :D :P


  4. seyyah Says:

    deniz ben yayınlarım söledim sana aç tel söle :D :P
    haklısın kimseye aska falanda inanmıyorum aşıkta değilim konuştuk bunları deniz onu bunu gösterme ltfn ve nasip :) tşkkrlr ama üzgün değilim inancı kırılmış birir gibiyim o kadar geçer :) sen kendi haline bak akıllım :D :P vah vahhh :D :D


  5. KARDELEN Says:

    aman korktum yayınla :P iii be iii :D deli :P ben mi ben aaaaa :P çok ayıp ne var halimde iftira atma hem kim olduğunu bilmiyorsun? zaman neyse kapatalım bu konuyu bişi yazma çıkacam ben
    kıvanç bizde mutluluk problemi var galebe :D :D :D :P :D şu dolmayan havuz problemleri gibi :D :D